Već na prvi pogled jasno je da je Italjet otišao korak dalje sa dizajnom novog Dragstera. Sa oštrim linijama, modernim ''naked'' dizajnom, efektnim kombinacijama boja, materijala i samim ''racing'' izgledom ovaj kultni skuter vraća se u velikom stilu.
Ukratko ovaj skuter zadaje domaći zadatak konkurenciji.
Već odavno u svetu skutera nije vidjeno ništa toliko inovativno i epohalno kao novi Dragster. Ušuškani u svet konvencionalnog, ostali proizvodjači će morati da se potrude da zasene ovaj model koji je po mnogima bio otkriće poslednjeg Milanskog sajma.
Nakon odličnih kritika i velikog interesovanja očekuje se sjajan uspeh novog - starog Dragstera.
Iako će proizvodnja ovog modela biti ograničena, pravi ljubitelji i zaljubljenici u legendarnog Dragstera imaju priliku da već sada rezervišu svoj primerak.
Očekuje se da će prva serija biti dostupna krajem Marta, a rezervacije već pristižu iz celog sveta.
Čak i oni koji su izražavali sumnje kada je najavljen povratak ovog dvotočkaša ostali su zasenjeni onim što je Italjet prikazao.
Iako je revolucionarni izgled novog Dragstera ono što prvo upada u oči, nikako ne treba zanemariti i njegove tehničke karakteristike koje su i više nego odlične. Originalni Italijanski Euro4 agregati, u verzijama od i 125 i 200 ccm, sa odličnim performansama upotpuniće celokupan doživljaj vožnje ovog skutera.
Još jedna inovacija Italjet inženjera je i čelični trellis ram sa patentiranim nezavisnim sistemom upravljanja, koji omogućava da se upravljač odvoji od delovanja amortizera, filtrirajući delovanje neravnina na putu i redukovanjem vibracija na upravljaču.
Kako kažu u Italjet-u, novi Dragster je nastao kombinacijom dizajna, tehnologije i jake želje da se napravi nešto novo, nešto što nikada pre nije vidjeno, te da se pomere granice u pomalo uspavanom svetu skuteraša.
Motor |
Italjet Dragster 125cc |
Italjet Dragster 200cc |
Tip |
4-taktni, jednostruki cilindar, 4 ventila DOHC, vodeno hlađenje, DOHC |
4-taktni, jednostruki cilindar, 4 ventila DOHC, vodeno hlađenje, DOHC |
Precnik i hod |
58 x 47 (mm) |
63 x 58 (mm) |
Zapremina |
125 cc |
200 cc |
Maksimalna snaga |
14.9 hp (11.0kW) @10000RPM |
19.8 hp (14.6kW) @8250RPM |
Obrtni momenat |
12.5N.m (9.2ft-lbs) @7750 RPM |
17N.m (12.5ft-lbs) @6250 RPM |
Paljenje |
elektronsko |
elektronsko |
Starter |
elektro |
elektro |
Kvacilo |
centrifugalno - automatsko |
centrifugalno - automatsko |
Trasmisija |
C.V.T. s automatskim centrifugalnim višepločnim kvačilom |
C.V.T. s automatskim centrifugalnim višepločnim kvačilom |
Hladjenje |
vodeno hladjenje |
vodeno hladjenje |
ŠASIJA |
|
|
Prednji amortizer |
S.I.S. s jednim hidro-pneumatskim amortizerom s podesivom oprugom |
S.I.S. s jednim hidro-pneumatskim amortizerom s podesivom oprugom |
Zadnji amortizeri |
hidro-pneumatski amortizer sa podesivom oprugom |
hidro-pneumatski amortizer sa podesivom oprugom |
Kočnice |
CBS -prednji hidraulični kočioni disk prečnika 175 mm, zadnji hidraulični kočioni disk prečnika. 240 mm - Brembo Calipers |
ABS-prednji hidraulični kočioni disk prečnika 175 mm, zadnji hidraulični kočioni disk prečnika 240 mm - Brembo Calipers |
Gume |
prednja 120-70-12'' zadnja 140-60-13'', Pirelli |
prednja 120-70-12'' zadnja 140-60-13'', Pirelli |
DIMENZIJE I TEŽINA |
|
|
Weelbase |
1345 mm |
1345 mm |
Dužina |
1870 mm |
1870 mm |
Širina |
680 mm |
680 mm |
Visina sedišta |
770 mm |
770 mm |
Težina |
108 kg |
112 kg |
Kapacitet rezervoara |
7 lt |
7 lt |