Loading...

O Dragsteru

Već na prvi pogled jasno je da je Italjet otišao korak dalje sa dizajnom novog Dragstera.

Sa oštrim linijama, modernim ''naked'' dizajnom, efektnim kombinacijama boja, materijala i samim ''racing'' izgledom ovaj kultni skuter vraća se u velikom stilu.

Već odavno u svetu skutera nije vidjeno ništa toliko inovativno i epohalno kao novi Dragster. Ušuškani u svet konvencionalnog, ostali proizvodjači će morati da se potrude da zasene ovaj model koji je po mnogima bio otkriće poslednjeg Milanskog sajma. Nakon odličnih kritika i velikog interesovanja očekuje se sjajan uspeh novog - starog Dragstera. Iako će proizvodnja ovog modela biti ograničena, pravi ljubitelji i zaljubljenici u legendarnog Dragstera imaju priliku da već sada rezervišu svoj primerak. Očekuje se da će prva serija biti dostupna krajem juna, a rezervacije već pristižu iz celog sveta.

Čak i oni koji su izražavali sumnje kada je najavljen povratak ovog dvotočkaša ostali su zasenjeni onim što je Italjet prikazao. Iako je revolucionarni izgled novog Dragstera ono što prvo upada u oči, nikako ne treba zanemariti i njegove tehničke karakteristike koje su i više nego odlične. Vrhunski Euro5 agregati, u verzijama od 125 i 200 ccm, sa odličnim performansama upotpuniće celokupan doživljaj vožnje ovog skutera.

Još jedna inovacija Italjet inženjera je i čelični trellis ram sa patentiranim nezavisnim sistemom upravljanja, koji omogućava da se upravljač odvoji od delovanja amortizera, filtrirajući delovanje neravnina na putu i redukovanjem vibracija na upravljaču. Kako kažu u Italjet-u, novi Dragster je nastao kombinacijom dizajna, tehnologije i jake želje da se napravi nešto novo, nešto što nikada pre nije vidjeno, te da se pomere granice u pomalo uspavanom svetu skuteraša.

ITALJET DRAGSTER 

Made in Italy 

Loading...

 

ITALJET je jedan od retkih brendova koji je od svog osnivanja, davne 1959. godine ostao u vlasništvu iste porodice. Već tri generacije porodice Tartarini dale su svoj doprinos razvoju više od 170 inovativnih modela. 

Brend kao takav verovatno ne bi postojao da njegov osnivač Leopoldo Tartarini nije bio profesionalni motociklista.

Leopoldo je u sve modele utkao svoje dugogodišnje iskustvo sa trka, optimizujući i dajući skuterima odlične performance koje sui h izdvajale od konkurencije. Po tome je Dragster I dobio ime, bas kao i njihov drugi najpoznatiji model – Formula.

Dragster – vozilo namenjeno za trke bio je jedini adekvatan naziv za skuter koji je premašivao sva očekivanja.

Startnost, izuzetna aerodinamičnost, racing izgled I sam osećaj vožnje bili su jedinstveni I više nalik vožnji motocikla. Zbog toga je i povratak ovog legendarnog modela izazvao nostalgiju kod onih koji su imali priliku da voze njegovog prethodnika.

Osim tradicije, dominantna crta Italjeta oduvek je bila vizija. Italjet je kroz istoriju postavljao standarde po pitanju dizajna I tehnologije, a redizajn novog Dragstera je još jedna potvrda Koliko su inovativni i ispred svog vremena. 

Limitirana First Edition serija od 499 skutera našla je svoje vlasnike početkom godine. Skuteri First Edition serije radjeni su u posebnoj Black-Magnesium verziji koja se neće ponovo proizvoditi, te su potpuno unikatni. Svi koji su imali sreće da medju prvima rezervišu skutere mogu da se pohvale izuzetno posebnim skuterima, koji se u svetu itekako traženi i njihova čija će cena nesumljivo da raste. 

To Top